ENERGI IN OCH ENERGI UT

i dag stack jag lite tidigare från jobbet.. hade planeringstid som jag tar igen nu i kväll! solen ropade efter mig.. och skidorna skrek efter mig.. så jag åkte hem med 13.00 bussen hem till uppsala och Håk hämtade upp mig för en snabbis på stan och köpa en midjeväska med "inbyggd" termos och träningsstrumpor.
sen hem och slängde på oss träningskläderna och drog ut till Bälinge och ett skidspår på 10km runt en golfbana. och där ute blev det två varv.

nu ligger jag i sängen med ett skönt pirr i ben och armar och en ond rygg.. för idag fick ryggmusklerna sig ordentligt med träning.. och med dessa 20km i kroppen så känner jag mig faktiskt nöjd och glad och betydligt tryggare inför TjejVasan på lördag. det kommer att gå!!


det blev verkligen ett virvarv.. jag tappade fort kollen på vart vi var och från vart vi kom :)

dagens kaloriresultat ser ju inte helt fel ut :) nu blir det lite TV och sen får vi se om jag blir hungrig så jag får stoppa i mig lite extra..


Kommentarer
Postat av: marie

vad duktig du är! det kommer att gå kanon lördag!

2012-02-21 @ 12:52:50
Postat av: Therese

Bra jobbat! :D

2012-02-21 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0