SKA FÖRELÄSA I MORGON

i morgon blir en speciell dag. jag undervisar bara första lektionen, sen ska jag åka in till Sthlm och hålla en föreläsning tillsammans med min kollega Elsa. det är en seminarium inom ett FoU projekt som handlar om Ensamkommande Flyktingbarn. jag vet faktiskt inte exakt vad de kommer att vara för åhörare, men det är runt 70 personer och om jag förstår det så är det folk från lite olika Sthlmkommuner som på ett eller annat sätt möter dessa barn/ungdomar.

jag och Elsa är där i form av vår roll som lärare och hur vi har arbetat för att från start kunnat utveckla en så lyckat skolverksamhet som vi gjort för transitungdomar.

det ska bli otroligt roligt och inte minst givande.. jag är mycket ödmjuk inför mitt arbete och det ska bli mycket intressant att höra på andra föreläsare och sen hoppas jag på mycket roliga frågor!

nu ska jag slänga mig in i duschen, måla naglarna och sen sova!!


bild från UR serien Ensamkommande Flyktingbarn
där kan ni se mig in action i avsnitt 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0