STÄDAD SEMESTER

ja, så då har jag verkligen verkligen semester nu då! jobbade de sista idag och kom hem vid två tiden efter att varit på vaksalatorg och köpt mig en bukett vita liljor.

väl hemma slängde jag mig över soffan.. men inte genom att sätta eller lägga mig i den. utan jag drog av överdraget på den vilket var inledningen på en rejäl storstädning här. har dammat, dammsugit, skurat golv och tvättat överdrag till både soffa och köksstolar!! det var behövligt och skönt att få det gjort!

nu luktar det gott och ser mycket bra ut här hemma!

i morgon blir det lite tvätta av kläder och sängkläder! men jag tror även jag ska ta mig en sväng till IKEA!



inte världens bästa bild.. men här står det i alla fall och luktar otroligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0