NIKE +

blev en mycket skön dag på stan idag..
började med brunch på gillet med bokklubbs tjejerna, mycket mysigt med två små bäbisar :) och sen drog jag ut på stan.
det blev ett par nya skor.. dock inte rosa! :( jag har i dag tagit steget och köpt ett par skor som verkligen passar mina fötter och inte bara gått på hur fina de är. och för att passa mina fötter så behöver jag storlek 43!!!!! jag vet.. galet! men då blir det herrskor. det blev ett par nike och när det nu blev det valde jag att köpa ett nike + kitt också så att jag kan få löpningen registrerad :) ska bli riktigt roligt. hoppas att jag inte behöver kalibrera den, men det visar sig i morgon!
utöver detta blev det ett linne från vila, hudlotion, löpstrumpor och lite hårgrejer..
sen var jag och fyllde på kylen på ica också.. så nu finns allt för en bra start på sommaren!
från i morgon kör vi!!
jag avslutar kvällen med en otroligt god hamburgare (med bröd!!) och lite rosé..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0