KÄRLEKSGÅVA 1

jag har den senaste tiden längtat så efter italien och rom. jag var för första gången där förra året vid påsk och har sen längtat tillbaka många gånger.

italien har så mycket av det jag gillar, mat, vin, fina platser och nån konstig kombo av puls och lugn.

vi pratade mycket om vi skulle ta någon annan plats i italien istället för en gång till till rom. men jag kände att det var just rom som lockade. och jag tror att håk förstod att min längtan var stor för häromkvällen bokade han oss en resa :) så om ca två veckor åker vi och blir borta sex dagar.

jag vet att sex dagar är ganska långt för en stadstripp, speciellt då vi sett de mesta men vi ska åka till havet minst en dag och sen ska det finnas en massa fina små städer runt omkring också. bra att tåget i italien är billigt :)



bilden i mitten är som ni kanske ser när vi står framför fontana di trevi och ja, vi slängde mynt i fontänen och det betyder ju att man ska komma tillbaka till rom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0