SHOPPING

idag har varit en riktig shoppingdag.. har inhandlat en massa som kommer att behövas inför det nya läsåret på jobbet. jag bara älskar att komma igång på hösten! så idag fick det bli en ny väska, en plånbok, lite pocketböcker, ett koligieblock, datamus och inte minst en stor inhandling av diverse saker på Make Up Store som var slut i badrumsskåpet. jag älskar MUS och det är så kul att gå runt där inne och plocka på sig smått och gott.


vad gäller väskan så har jag en mycket bra arbetsvecka, men den rymmer bara saker till arbetet så jag kände att jag behöver en lite större väska. detta för att jag ska kunna packa ner lite mellanmål och liknande för att tjäna in lite tid till träning och känna mig lite mer avslappnad förhoppningsvis.


nu saknas dock ett laptopfodral till min arbetsdator, och det var inte lätt att hitta vill jag lova. varit runt på en massa affärer på både stan och gränby plus mediamarkt. men icke! vill ha ett svart eller vitt i läder eller läderimitation. inte heller på internet var det så lätt att hitta. men tillslut hittade jag ett som finns på ordning & reda. så eventuellt kommer jag åka in till Sthlm imorgon för att köpa det. det kommer iofs innebära att jag måste köra bil i stockholm och det har jag aldrig gjort, eller inte inne i stan iaf. får se om jag vågar :)


liquid foundation - vanilla
eazy cover - blue
blush - passion
bronzing powder - sun touched
hair mask
scrub - coffe
sen är den en liten pensel och en ansiktsmask
som jag fick som en gratisgåva :)
sånt gillas!
laptopväskan som jag vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0