PLANERING I ENSAMHETEN

håk började jobba idag igen.. och tusan vad tyst, ensamt och långtråkigt det varit hemma! han sa själv att det borde ju inte göra någon skillnad eftersom han bara sitter vid datorn när han är hemma, men oavsett.. jag har näst intill klättrat på väggarna här hemma!

har tittat på tre filmer som jag hyrde hem från cdon.. men ingen var speciellt bra så tyvärr hjälpte det mig inte på traven.

nu under kvällen har jag suttit och fyllt i lite grejer i min egna kalender och den kalender som vi har på väggen. det är kul!! :) och skönt att se att snart kommer rutinerna tillbaka i detta hem också. sånt gillar jag, speciellt om jag ska få in lite träning på schemat också.

här skulle det in en bild på min fina kalender.. men jag vet inte varför blogg.se inte vill samma som mig.. grrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0