UPP UR SOFFAN EFTER 3 MÅNADER

då var löpsäsongen igång..
blev premiärrunda imorse! helt spontant.. vi skulle lämna in bilen för nått fix med färddatorn.. och då bestämde jag mig! vi springer hem!! sagt och gjort! efter tre månaders vila så drog jag på mig löpartightsen och löpskorna (ja lite mer också så klart). det blev också premiär på snö för min del! lånade Håks löpbroddar. de var lite stora och hamnade på sné så jag vet inte om det hjälpte så mycket..
det blev 3,5 km och tog 30 min med endel gång! så inget resultat att skryta med.. men så skönt att vara igång igen! och ännu skönare att känna att jag var långt ifrån att börja på noll! så nu får det bli en löprunda minst två dagar i veckan!! för nu är det fullfart mot VårRuset 26 maj!! och efter det hoppas jag att det blir både Midnattslopp och Tjejmilen för att avsluta i oktober med Topploppet!!
en bra springsommar helt enkelt!!
Men vinterlöpning i all ära.. Nog saknar jag sommaren endel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0