MIN NYA KOMPIS

jag fyllde år i söndags.. ojämt och allt så jag hade inte väntat mig en massa presenter eller så! Håk talade dessutom om för mig dagen innan att jag av honom inte skulle få någon present! lite ledsen blev jag nog allt.. men då fick jag förklarat att beställt en grej och paketet hade inte hunnit fram och att jag därför fick vänta någon dag..

sen när jag kom hem efter jobbet på måndagen så låg ett litet paket på hallgolvet innehållande bakformar. men inte bara det för i dessa så satt det fast en fiskelina som jag fick följa runt i HELA lägenheten, bland annat under matbordet så att jag så graciöst fick krypa under det. slutet på tråden satt fast i en jätte stort och tungt paket.. :)


jag är en kitchen aid maskin rikare!! älskar verkligen att mixa saker och har aldrig haft någon riktig blender! och nu tusan har jag den bästa och snyggaste som finns! och den passa så fint i hop med min kitchen aid blandare som jag har på köksbänken sen tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0