COCOO

som ni kanske lagt märke till här på bloggen så har jag en reklambanner för cocoo.se vilket är ett underbart ställe, trots att det fallit lite i glömska för mig itakt med att jag inte bloggat så mycket. men nu när jag städat lite ibland mina smycken och börjat bloggat igen så slog det mig att en beställning vore på sin plats..

så jag har klickat hem några grejer därifrån som jag hoppas kommer innan jag börjar jobba nästa vecka, så att jag kan känna mig extra fin då :)
klicka er in också och bara njut av alla underbara smycken!




appropå beställningar så fick jag ju mitt H&M paket i söndags.. endel pärlor blev det men jag fick tyvärr skicka tillbaka en heldel som inte passade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0