MOTION

igår skulle det bli en snabb kvällspromenad.. gick till stan och sen blev det spring i benen så vi sprang tillbaka. blev drygt 4 km och det var skönt att tömma kroppen lite! idag var det en tung dag på jobbet men jag kämpade ändå när jag kom hem med att inte falla ner i soffan utan slänga mig på golvet och köra 15 minuter med Paulo.. så nu sitter jag i soffan och är mycket nöjd! och hoppas på träningsvärk imorgon!!
/
ställde mig på vågen idag också.. har gått ner 1-2 kg här det senaste och det är skönt.. MEN vart tror ni att det försvunnit ifrån!? jo, som vanligt tuttarna!! suck!! varför inte på magen?! speciellt eftersom magen ser större ut när tuttarna blir platta!
/
tror jag skall unna mig en BH i Sthlm på fredag.. så jag känner att det inte gör så mycket att de försvinner..
bild från www.amelia.se

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; åh, tack så mycket!

2010-09-22 @ 20:37:58
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0