DET VAR EGENTLIGEN INTE HÄR JAG SKULLE SITTA

när jag gick från jobbet idag verkligen vräkte regnet ner.. inget paraply och tygskor resulterade i en trött kropp, ett trött sinne och framförallt iskalla fötter! hade ju tänkt att springa en sväng idag men redan där och då bestämde jag mig för att hoppa över det.. inte idag! :)
men för att försöka väga upp det osunda i att inte träna så skippade jag att handla chips (vilket min ena hjärnhalva absolut tyckte att jag av någon outgrundlig anledning var värd) och handlade istället lite minimorötter och en paprika som det får bli ihop med en kopp tea sm kvällssnacks när jag senare titta på the biggest loser sverige senare.
när jag sedan väl var hemma hamnade jag med rumpan i soffan men efter jag skrivit detta ska jag faktiskt hoppa upp och slå på mitt wii för att köra igenom lite styrka tänkte jag.. för som sagt var ju belöningsveckan slut igår! så här kan man inte sitta hela kvällen..
tur att den rätta av mina hjärnhalvor nu mer oftast vinner :)
vad ska ni hitta på ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0