SÖNDAG

gud vad veckorna går fort.. och det var ingen skillnad nu när man varit ledig en vecka. sportlovet har flugit fram!
har inte hunnit med allt jag från början ville, men jag prioriterade om lite och är ändå mycket nöjd med veckan!

imorgon är det måndag.. ohh that monday!
imorgon skall de tas nya tag med mat och motion..

varit och handlat lite nu ikväll så det skall finnas till rediga frukostar.. sen skall jag komma igång med sprigningen. det är 11 veckor till vårruset som jag kommer att springa och jag skall klart slå min tid från förra året..
och jag har som mål att klara 5 kilometer på max 30 min!! har ett spring program som jag skall dra igång denna vecka.. hoppas verkligen att jag snabbt skall känna en förbättring och att det motiverar mig!

skall även köra på ordentligt med yoga tänkte jag.. det behövs verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0