VIKTNEDGÅNGEN EFTER FIRARHELGEN :)

måndag igen och läget innan helgen var fantastiska -3kg. imorse när det var riktiga inrapporteringen av vikten var den på närmare -2kg. helt enkelt mer "normal" viktnedgång och lite bättre än planen :)
anledningen till denna lilla "jojo" grejen var att jag firade min examen (igen) både fredag och lördag. men som sagt allt går enligt planen fortfarande och jag är mycket nöjd :)

denna vecka kommer bestå av fruktfrukostar, lunch på skolan och sen soppa på kvällarna.. så får vi se vad det ger för resultat..

jag hoppas också att friskis & svettis kommit ut med VT schemat så jag kan planera in pass.. och håll nu tummarna för att danspassen är många och ligger på bra tider vad gäller mitt övriga liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0