KÄRLEKSRESA TILL ROM

när jag nu fått ett jobb och tjänar lite egna riktigt pengar på ett bra tag, eller en heltidslön vill säga. så kände jag att min sambo inte var annat än värd att tacka för hans orka att ha mig hemma här slängande som student och sen som arbetslös(sökande) :)

så i tisdags så fick han en mycket fin present av mig..

5 dagar i Rom i början av april. jag har påsklov då och kontaktade för ett par veckor sedan en arbetskamrat till Håk och fick hjälp med att fixa semester åt honom :) sen bokade jag en resa (via münchen) till Rom och bokade ett hotell för 4 nätter i centrala Rom.

jag längtar så..
äntligen en storstadsemester..
och tänk er själva.. vår i Rom..



Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad härligt med vår i Rom, jag längtar verkligen till vår, men ute bara snöar det... tack för senast föresten!

2010-02-19 @ 08:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0