IMORGON BÖRJAR HÖSTEN..

jobbet har börjat, eleverna har börjat, håks semester är slut och det är kallare på nätterna..
helt enkelt imorgon börjar hösten på riktigt!!
det innebär rediga frukostar och hemma lagade middagar.. inget vin (kanske på en lördag) och mycket motion!!
idag är det två veckor kvar till tjejmilen :) tar jag mig runt på 70 min är jag nöjd!! och jag tror det kan gå..
utöver det så är allt inhandlat till hösten, lite nya kläder, lite nytt smink och böcker att lösa.. sen har jag också köpt Super Mario Wii så jag kan belöna mig med lediga kvällar efter löpningen!
det enda som är kvar att köpa nu är ett par snygga boyfriend jeans.. men det väntar vi 10 kilo med :) eller 5 i alla fall!
men jag tycker det är så snyggt!
sen får de gärna vara lite slitna också!!
nu ska jag hälla upp ett glas cola och njuta lite.. det blir citronvatten från och med imorgon! sen ska jag sticka klart sjalen som jag började på igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0