underbara söndag

efter en tung vecka med mycket nyheter och nya intryck har det varit helt underbart med lite helg.. är nöjd över att ha hunnit med två träningspass! men åter till detta senare..

i fredag så blev det middag ute och lite bowling som sagt och igår var det en rätt lugn hemma dag innan vi på kvällen tog oss ut en sväng på kulturnatten här i stan.

idag söndag har håkan jobbat och jag har bosatt mig i soffan :) dock varit ute på gården en sväng för lite grillning med bostadsrättsföreningen och en liten extra stämma. föreningen bjöd på korv och alla hade tagit med fika till lite knytkalas. jag bidrig med en blueberrycheescake som gick åt som smör i solsken :) måste ju visa att man ändå sitter med i valberedningen här i föreningen :)

i morgon börjar en ny vecka.. åhhh that monday!!
jag hoppas så ofantligt mycket att denna vecka inte skall ta lika mycket energi av mig som föregående. både vad gäller relationen här hemma och min ork och motivation till mitt mål..

jag borde egentligen vara nere på 81 kg nu.. det vill säga 8 kg ner! men eftersom jag bara stått och trampat på en och samma vikt nu i en månad och bara tackar gud (läs: mig själv) för att jag inte gått upp i vikt så ligger jag 4 kg back..

som sagt nöjd att jag inte gått upp men det är verkligen dags att kämpa på lite håradre nu!! måste känna att det ger lite på vågen också för annars är jag rädd att min motivation snart skall sina.. och då blir det inte roligt!!

skall läsa lite ToppHälsa innan jag somnar ikväll för att puffa på mig lite :)
och sedan hålla tummarna sedan hela natten för att SMHI har rätt angående vädret så att jag kan få lyssna på talbok hela vägen till jobbet imorgon.. på min cykel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0