söndag

idag då..

en sväng till IKEA för inhandla en strykbräda då min gammla håller på att falla samman. blev lite köksgardiner också. sen vidare till upplands färg där vi tittade på just färg och tapeter. inom den närmaste månaden blir det till att fixa fondväggen här i vardagsrummet. väl hemma möblerade jag lite också, då kände jag verkligen att det kommer bli tokfint!! passade på att slänga ut bokhyllan på blocket också.. så förhoppningsvis är det någon som vill ha den..

du kanske!? klicka HÄR


1500:-

när jag väl var klar med allt detta tog det stopp.. suck.. blev så seg och det ända jag kunde tänka på var chips, chips och mängder med chips. men jag hade liter ätar dag igår så idag var det inte en chans att jag skulle dra i mig sådant. håkan var sugen på pizza vilket också var no no för mig idag. så vi bet ihop och hjälptes åt och fixade tok goda räkmackor. jag gjorde en gigantisk för att få i mig tillräckligt med mat men ändå bara en skiva bröd :)



nu när jag är fylls med energi skall jag tavara på den och planera veckan.. ser framemot den! studiedagar torsdag och fredag och jag hoppas verkligen på det seminarium som jag skall gå på!! :)

sen ser jag framemot att det kanske blir en hotellnatt nästa helg :)
vi skall kolla vad sparbössan innehåller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0