ner en siffra

vad jag önskar att ni alla kunde förstå vilken glädje det är varje morgon man ställer sig på vågen och ser att man traskat ner en siffra om det så är från XX,1 ner til XX,9 så är det ändå en kilosiffra som traskar neråt. och i morse var det än mer härligt eftersom jag så länge stått stilla och när jag vägde in mig i måndags så hade jag faktiskt gått upp lite.. men nu har jag "rasat" i vikt denna vecka och det är inte så långt kvar tills den första 8an förändras till en 7a vilket kommer firas med ett riktigt jubel..

idag firar jag med att boka in massagen som jag fick av håkan i 25 års present om två veckor när den nya rivsarten är över :) och jag kommer även köpa body buttern som jag pratade om igår! :)



sen skall jag ju till frissan också som jag också fått av min underbara sambo :)
all kärlek till honom..

idag skall jag bara njuta av att jag är jag :)

 


Kommentarer
Postat av: nicole

Fin blogg! Kika gärna in i min blogg och säg vad du tycker om min nya design! :D

2009-09-17 @ 20:28:30
URL: http://nicolefredlund.blogg.se/
Postat av: Therese

Nej precis, inte friskis utan womens wellness på vattholmavägen :) Vad duktig du är som kämpar på med träning och vikt och allt förresten!

2009-09-17 @ 21:09:20
URL: http://www.mywords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0