lördag.. ledig!!

åhh det är så skönt att vara ledig..

i går när jag slutade så drog jag direkt till friskis och körde ett danspass.. det är verligen det BÄSTA sättet att starta helgen på :) efter en dusch hemma så bjöd håk ut mig på middag. en underbar sådan på tzatziki här i stan! ute servering alldeles vid vattnet :) mysigt..
det blev också en sväng på bowlaget där vi mötte upp lite vänner som gått dit för att spela.. jag röstade senare för en avslutande drink på etage! men det hade man inget för.. blev helt nerröstad av alla som hellre ville hem och sova! trist!! så jag tittade på idol och var lite sur.. sen somnade jag också :)

idag har jag varit ner till synsam för att kontrolera linserna.. det var i princip en saga för sig!! jag har haft dygnet runt linserna i nu sedan i onsdags MEN det skulle jag tydligen inte ha haft utan bara dagtid!! men jag känner att det kan vara lite sårt att veta eftersom när jag fick med dem hem i lördags så fick jag varken en förvaringsburk eller linsvätska med mig hem.. detta betyder att jag nu inte få ha liner (återigen) på några dagar.. sen skall jag köra enbart dagtid i tre veckor när en ny kontroll ska göras. men hur det än går där så trodde dagens optikern inte att mina ögon klarar av att sova med linser :( kanske en natt ibland men inte alltid!!

blev en sväng ytterligare på stan.. yll & tyll och stadium fick sig ett besök! behövde lite rundstockor och en sport BH :)

så nu kan jag sticka klart alla mina olika påbörjade projekt..

   
dock stämmer inte färgerna överens med mina val :)

tror jag skall sticka lite nu.. innan jag tar mig iväg på ett nytt danspass :)

Kommentarer
Postat av: angelina

Fan vilka planer du har för helgen då!! :D

Hoppas allt blir som planerat

2009-09-12 @ 18:04:55
URL: http://angelinaronaldo.blogg.se/
Postat av: angelina

åh tack desamma ;)

2009-09-12 @ 19:19:12
URL: http://angelinaronaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0