godmorgon världen

en ny dag..
skall strax hoppa in i duschen och göra en helrenovering :) nejdå.. men de behövs verkligen scrubbas lite och så..
sköljede i princip bara av mig lite snabbt igår efter jag varit och dansat..

det är en bra dag idag!
skall på en intro till för hösten och hoppas verligen att den skall ge mig lite mer kött på benen inför måndag. jag har fått min placering. inte på skolan jag önskat men detta blir nog ändå bra :)

dessutom fick jag väldigt glada besked igår!!! träffade en lärare som jag tidigare haft som handledare.. hon erbjöd mig ett vikariat till hösten och har jag tur så kan det verkligen leda till ett jobb från vårterminen :) det skulle vara guldvärt och det är på en av mina favorit skolor och det är grymma arbetskamrater.. så jag hoppas verkligen :)

efter skolan skall jag idag ivär och hämta "Annas" grejer på hennes kortids då hon skall bo här ifrån ikväll till på Söndag. Jag hoppas och tror det skall gå bra. vi ska hitta på lite små aktiviteter hela helgen. men ikväll blir det nog bara att landa här hemma med mys och tv. så att hon får lite förståelse för att det är här hon skall vara ett tag..

sen borde min kamera komma idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0