full vecka och full helg

ja, inte i bemärkelsen full som full och berusad utan med massor av saker att göra..
éller i alla fall full med ny information och saker och ta in..

sen har helgen bestått i att landa i allt det nya och vara avlastningsfamilj..

hann dock med ett par underbara timmar på jennies födelsedags fest i fredags.. tack! det var fantastiskt roligt och jag är lite ledsen över att jag inte kunde stanna..

men nu då så är de ju så att jag fått in all info över hur de kommande 8 veckoran skall se ut rent teoretiskt. nu väntar det bara att få reda på det rent praktiskt och det hoppas jag få helt klart för mig imorgon :)

då startar praktiken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0