fredag

i fradags slutade jag redan vid 11:30 vilket gav mig flera timmar hemma och bara slappna av och känna att det var helg och skulle bli en underbar sådan :)

jag och håkan inledde sedan kvällen med en middag på pipes of scottland. helt underbart att äta ute och ändå kunna hålla sig till det hårda GI köret. blev kött, bea och en grymt god enkel sallad. efter detta drog vi vidare på bio.. premiären av flickan som lekte med elden. själklart skall jag inte avslöja filmen men kan säga att jag var smått besviken på den. men det kan också bero på att jag gillade första boken bäst. eller är det helt enkelt så att de inte fått till en bra bio film av material som filmades för TV.

dagens motion blev efter filmen då vi cyklade ut på en kräftskiva på LSS. eller ja, själva skivan var ju slut men det drog igång lite dans och grejer. men vi var bara där en timme lite drygt och hejjade på lite folk. mycket trevligt! sen blev det hem för att sova och ladda för en äventyrslördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0