UNDERBARA ROSA PRESENT

av min sambo och älskling fick jag den bästa presenten av dem alla!!

stödet innan denna dag och att han städat och fixat hela lägenheten inför kalaset igår!! så ofattbart skönt att slippa tänka på det!!!
och det hade räckt.. men inte då :)

jag fick ett paket av honom också..






en helt underbart rosa mini laptopp och NEJ det är ingen bloggdator, även om jag nu sitter här och just bloggar på den.. med enorm glädje dessutom! :) det är faktiskt en arbetsdator.. en dator jag kan bära med mig varje dag mellan jobb och hemma :) ska bli så skönt!!

jag har en laptopp sen innan som dessutom inte är så gammal.. men den är inte bärbar.. den är flyttbar :) det vill säga att det är en 17" skärm och väger hur mycket som helst. så jag får ont i hela kroppen när jag är tvingad att bära mig med mig..

nu kommer det bli så mycket lättare.. en liten dator med lång batteritid och dessutom en bra väska att ha den i :) toppen!!


tack underbara älskling! du vet förhoppningsvis hur glad jag är över ditt stöd och datorn :)

Kommentarer
Postat av: Bengt Bula

Jag förstår hur glad du är! ;-)

2009-10-29 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0