matintaget - kanelbullar

kanelbullens dag idag.. detta resulterade i 52 stycken bakade underbara kanelbullar! doftar fortfarande gott här hemma. bjöd hem ett gäng vänner för lite bullkalas.. och med mina ord

"vi har inte plats i frysen, så se till att det tar slut"

och vipps så var det inte så många kvar när folk började traska hem.. men jag vill inte ha några här hemma så gästerna fick också ett par med sig hem :)

så tillslut så fanns det en liten bulle kvar..


suddig och ensam

håkan drog senare iväg till en kompis för att hjälpa honom lite med datorn.. och påvägen hem fixade han lite middag! enligt GI.. och med tanke på intaget av kanelbullar innan (3 stycken) så var det nog bra :)

blev en lowcarb burgare från max.. min nya favorit när fantasin och orken tryter :)


hamburgare med sallad istället för bröd :)


imorgon är det måndag och för en vecka sedan sket jag i att väga mig.. en liten dipp i humöret gjorde att jag sket i det och nu håller jag bara tummarna att jag inte gått upp de två veckor som gått..

men nu skall jag iallafall sätta mig och planera veckan och framförallt lägga fokus på träning..

trots förkylningen går det att motionera.. jag började tillexempel denna dag med ett gympass :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

det låter bra de

2009-10-04 @ 21:44:05
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: Marita

Tittat in på din blogg :)

2009-10-05 @ 07:39:18
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0