det är mycket nu..

oj.. så här länge har jag väll aldrig haft en blogg uppehåll! men denna vecka har verkligen varit FULLBOKAD!! och mer där till..
det var längesedan jag flängde och for så mycket från morgon till kväll varje dag! men ändå måste jag säga att det varit otroligt roligt!!

men det tog ut sin rätt..

förkylningen är ett faktum och rösten låter som en kraxande kråka! snoret rinner och det är äckliga slemklumpar i halsen (LÄS: Ej torrhoste = INTE grissjukan). men jag ser det ljusa i det hela och är glad för att jag inte har någon feber..

skall ägna kvällen till lite bloggning tänkte jag.. så håll utkik för nu kommer det rulla in lite inlägg...

hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0