SVININFLUENSAN IS IN THE HOUSE..

eller det är ju inget som är bevisat.. men håkan började med torrhostan redan igår kväll och idag kom han hem från jobbet med torrhosta, feber, huvudvärk och ont i kroppen!
skrämmande!!
så nu är det bara hålla tummarna för att jag som tagit baconsprutan skall klara mig!

dessutom är det också mycket mycket viktigt att håkan inte har flunsan så länge som till 4 december.. blir lite tråkigare att åka på lyxresa till lanzarote om han är sjuk!

och han börjar också få lite "krya på dig" hälsningar från vänner och bekanta..

vissa snällare än andra och framförallt vissa roligare än andra..


hur man blir av med svininfluensan på ett konstruktivt sätt

iväg med dem som är drabbade och redan blivit små rosa svin :)

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Jag hade alla symptomen i går, men känner mig ganska pigg i dag så om jag är boven är det nog inte grisen iaf. kram /Liz

2009-11-16 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0