valborg är över

underbara dag :)
till att börja med vill jag tacka alla fantastiska vänner som kom och förgyllde min och håkans valbor. och tack för alla fina och roliga presenter!! helt underbart..

jag startade dagen 7:00 med en dusch, påklädning, frissfix och make för att sedan trippa ut i köket och började med all dukning och framplockning till frukosten. håkan stack iväg till ica och hämtade brödet jag hade beställt. första gästerna kom 8:35 och sen rullade det bara på! tror att de flesta var nöjd med frukosten som bjöds, det fanns något för alla :)
och tur var det att vi drog en extra gång till systemet på onsdagen för våra 11 flaskor bubbel räckte precis. det blev ändå en hel del gäster :)








när de sista gästerna kommit kring 12 och fått i sig lite mat så drog vi ner mot stan' där vi slog oss ner i solen i ekonomicumparken. och som vanligt var det fler än just vi där.




          



sen drog vi hem igen för att dra igång grillen och få i oss lite middag. väldigt trevligt! vissa fick ge upp extra tidigt :) men middagen blev underbar och jag gjorde succé med min spontana efterrätt. blev tyvärr bara uppätna bilder på den :) men kladdiga mini chokladmuffins och hallon och basilika sorbet.









sen blev det faktiskt sängen för mig 23:00 när gästerna gått hem :) då blev gammel tanten trött i brist på middagsluren mitt på dagen..

hur var eran valborg? lika mysig som min?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härliga bilder.. Ser ut som att det vart en lyckad valborg :)

2009-05-01 @ 21:39:43
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det var ju inte en Valborg som "back in the days", men verkar som om den var betydligt mysigare och städad :-) (trevlig blogg)

2009-05-04 @ 16:36:12
Postat av: Cornelia K

Så mysigt det ser ut! :)

2009-05-04 @ 17:25:55
URL: http://corneliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0