vad har jag gjort klart nu då?

efter en helgs pluggande kan jag redovisa att jag fått ihop mer eller mindre hela projektarbetet



så det är jag mycket mycket nöjd med. skall lägga till endel om elever och kommer även öka bakgrund och diskussion imorgon förhoppningsvis eftersom jag kommer ta del av en artikel till imorgon som jag skulle vilja ha med.

sedan har jag idag även blivit klar med inlämningsuppgiften på folkhälsovetenskapen. hur nöjd som helst att jag hann med den nu i tid. bara hålla tummarna för att jag förstod allt rätt och inte behöver komplettera.

sen har jag läst på mig om lite till rapporten om skönlitteratur i undervisningen och börjat skriva på det :)

nu känner jag hur tokduktig jag varit!!
kan lugnt ta ledig resten av kvällen :)

ertersom jag varit så duktig tycker jag att du ska klicka på bilden här nedanför.. och när du kommer till snyggasteblogg.se så röstar du på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0