uppsala hem har valt fel person att jävlas med

lite trött och slut efter hel låååång dag på praktiken och ett gräl med min gamla hyresvärd UAHem. vill inte gå in på det närmare förens det är löst.. men efter det!! och jag kan låta hälsa att dom valt helt fel person att jävlas med för de har väckt tigern i mig!! grrrr...

ikväll blir en tv kväll med lite förberedelser inför morgondagens seminarium. skall kanske hälla upp lite chips för att unna mig något gott! men har redan syndat lite idag.. hmm.. får se hur det blir :)
ska även försöka komma i säng tidigt ikväll så jag hinner läsa lite!

men nu blir det lite fortsättning på stickningen först :)



vad ska ni göra ikväll??

trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ester

Hoppas morgondagen blir bättre....

2009-05-11 @ 20:08:03
URL: http://www.metrobloggen.se/esterskrypin
Postat av: Caisa

Hejsan!

Jätte fin blogg :)

Kolla gärna in min!

vad heter din textstil som du har där ja skriver in mitt namn och de? du behöver inte säga om du inte vill bara undrade ^^

2009-05-11 @ 22:08:15
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
Postat av: Anette Adetoft

Visst att du skulle fixa flätstickning, jättebra. Men ha inte så bråttom så räcker det roliga längre. Puss M

2009-05-11 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0