todo

måndag: praktik och möte på habeliteringen mitt på dagen för min brukare. sen hoppas jag hinna med träning innan jag ikväll skall träffa min andra brukare.

tisdag: praktik och sen skall jag på öppet hus på min ena brukares skolan med hans familj :) ska bli jätte roligt!! långpromenad får bli träningen.

onsdag: praktik. skolan har friluftsdag hela dagen så de blir till att räkna meter i längdgropen eller nått sådant! en heldag ute är skönt men skall nog en sväng till gymet också på eftermiddagen.

torsdag - söndag: otroligt skönt med extra ledigt.. skall dock studera och studera!! har tenta nästa veckan så.. de finns att göra! men hoppas också på sol.. kanske kan ta sig ett första dopp!? sen blir det någon form av träning varje dag också är tanken!


vad ska du göra i veckan? nått roligt över långhelgen?

Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sv: ja det gör jag verkligen :P haha, tänker nog inte så ofta på mig själv :P

2009-05-18 @ 11:39:30
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Anders

Måndag: Hoppas att jag hinner träna! Hoppas??? Hoppas!!! Det är ett SKALL-krav för måndagen att du tränar med Håk o mig!!

2009-05-18 @ 13:27:48
Postat av: Ester

Vad pluggar du till?

2009-05-18 @ 18:01:36
URL: http://www.metrobloggen.se/esterskrypin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0