tentaplugg, bebisdoft och pizza

ja de är så min dag sett ut..
fått in två rapporter till till min lärare och sen blev det tentaplugg med linnet.. känner att det lossnat lite! men de är en tenta där vi får ha en bok med oss så den är lite svår pluggad då man ändå kommer att kolla upp allt i boken!
men huvudet är lite väckt vad gäller grammatik nu i alla fall..

sen gick vi över till grannarna i början av eftermiddagen för att fika lite.. de döpte sin son igår så det fanns lite underbar vitchokladmouse cheesecake!! men framförallt fic kjag hålla i och leka med deras son jätte jätte länge.. ohhh.. han är underbar!
sen fick jag även ett kuvert av eva.. ingen återvändo :)



nu väl hemkommen igen är det amazing race och pizza som gäller.. kände att trots vårruset om en vecka så var jag lite värd pizza efter allt slit med avslutnings uppgifterna..



hoppas att hinna med att planera veckans lektioner lite också innan jag dunsar ner i sängen.. vilket förmodligen blir tidigare än vanlig..

aldrig har sommarlovet känts så lockande..

ska kolla upp vad som erbjuds på tv ikväll och sen låta pizzan sjunka ner medans jag vilar på spikmattan :)

vad har ni haft för er ikväll?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du, jag håller med, aldrig på 4 år har sommarlovet känts så jävla välkommet!

Här har det det bjudits på mustig svampsoppa, grillad sparris och camemberttoast till midda...eller, ja, bjudits och bjudits, man har ju fått stått för de mesta själv till ljudet av nån jävla bittävling..... wum........wuuum.......wuuum..

.......wwuumm......wumwumwum.......typ...!



Nu blir de nog lite tv och mys. Test-rapporten får vänta till efter tentan.



Bara en vecka kvar nu, EN VECKA!! Håll ut!

Kram

2009-05-24 @ 19:29:54
Postat av: linnea

BILtävling mena ja förstås:)

2009-05-24 @ 19:31:23
Postat av: Sofia - One and only

Åh så gott med pizza ;D !

2009-05-24 @ 19:37:02
URL: http://youdontexist.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin blogg!!

2009-05-24 @ 20:35:18
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0