studier & tränig

underbara sol :)

skall börja rodda lite frukost här strax till min kära sambo och syster. sen tänkte jag sortera upp lite plugg papper så det är klart när vi kommer hem från ultuna och träningen. behöver nämligen skriva lite idag för att hinna med allt som skall göras i helgen. känns trist både med tanke på att syster är här med också eftersom det är sol och härligt. men om jag gör det i helgen så blir det klart i tid och jag hinner med att njuta mer av tiden i veckan. ska det bli sol då?

ha en bra dag alla så hörs vi mer under dagen :)


Kommentarer
Postat av: Blivande utbytesstudent i Kalifornien

Precis som jag, måste plugga hela dagen :(

2009-05-02 @ 16:12:12
URL: http://louiselb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0