sol :)

solen skiner igen och jag kunde med glädje stryka allt som skulle göras igår. solen kommer snart gå i moln och jag har en ny dag med massor av grejer att boka av.. men jag är glad i alla fall :)

men blir inget fördelsedagskalas ikväll eftersom jobbet har planeringsdagar, helt missat det. får ta det senare i veckan istället.

blev klar med båda texterna igår och det är så så så så skönt att gå och sätta mig på seminariet i dag och veta att jag är klar och att så många andra förmodligen inte är de. ja jag vet kanske en konstig tanke. men inget elekt i en utan skönt att jag är klar och de förstärks av att andra inte är det. och jag tycker det är lite konstigt.. visst finns det att göra men inte så himlans mycket :) jag läser ju dubbelt och hinner med :)


hmm.. undra om vi får tillbaka rättningstentan idag?
mm.. håll lite tummar för mig i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det ser fullt ut i veckan för oss båda... (jag är promenadsugen ju!) Kanske är det lite lugnare nästa vecka, vad tror du? Kram på dig!

2009-05-05 @ 08:19:45
URL: http://www.mywords.se
Postat av: Anette Adetoft

Håller alla tummar.Puss M

2009-05-05 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0