självkänsla

inte skrivit om det igår då jag verkligen inte behövdes peppas då eftersom jag hade en av de bästa dagarna på väldigt länge :) lyckades dessutom uppnå ett av mina satta mål. att vara avslappnad och njuta av min valborg :) FANTASTISKT!!

men det jag tycker i skall jobba med  i helgen är att fundera på så att de mål ni satt upp är era mål och drömmar och ingen annans!! detta är mycket mycket viktigt eftersom det är din egen självkänsla som skall motioneras och ingen annans drömmar.

utöver dessa drömmar som vi nu satt upp så skall vi börja tacka oss själva för saker vi faktiskt gjort. idag så är mäniskor generellt tycker jag mycket mycket duktiga att klanka ner på andra men också av någon konstig anledning sig själva. jag har också varit där och det är så sjukt konstigt att jag inte kan förklara varför. men så är det! så vad har jag gjort i dag som jag vill plocka fram och tacka mig själv för.

1. varit duktig att plocka ording det sista efter festen igår. så skönt att bli av med all disk och tvätt.
2. varit ute i solen. inte länge men gott nog för att bli pigg av det.
3. gått förbi en spegel och tänkt att jag såg bra ut idag :)

vad har ni gjort för bra saker idag som ni vill ta upp och tacka er själva för?

ha nu en mysig kväll.. det har jag och min syster med lite bär paj och humorgalan!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

vilken söt blogg du har :)

2009-05-01 @ 21:22:09
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va duktig du är!

Vi har målat, tapetserat. Helt enkelt renoverat och fixat olika saker hemma. Jätte skönt och få gjort.

Fin blogg du har

2009-05-01 @ 21:28:14
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: nina

Fin blogg. Kul innehåll. Jag lägger till dej. Jag håller oxå på å ska "öka min självkänsla på 30 dagar" med Blondinbella. Lycka till!

2009-05-01 @ 21:57:26
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: fanny

jag har varit duktig då jag har unnat mig själv att bara njuta av dagen! För mig är det stort med många "måsten" i livet! =)

2009-05-01 @ 23:01:06
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0