god morgon

ny dag.. känns lite mysigt med lite tunga gråa moln på himlen idag!
det innebär att sommaren är här :) jag är nämligen tokig i sommar regn :) det är så mysigt att klä på sig lite varmare och bara mysa!!

idag blir en lika dag som igår.. tog mitt första lugna andetag igår klockan 21:15.. hahha.. hade verkligen fullt upp hela dagen och far och flängde hit och dit i hela stan'!!
och som sagt.. blir samma idag.. kommer dessutom behöva gå!! ska få skjuts hem ikväll och då vill jag inte ha cykeln stående kvar på stan!!

nu blir det jetset frukost :)
precis.. det finns en liten hemlighet här hos mig.. återkommer med det senare i veckan..



 
klicka här & rösta på mig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar in, önskar dig en trevlig dag.

2009-05-19 @ 07:51:25
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: M Y O L S S O N

sv. heh mjo! :D den var bra, men fattar inte att den kunde vinna så överlägseet.. ? ^^

2009-05-19 @ 10:02:57
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0