åter självkänsla

vad är det som varit bra idag?
..................................................................................

tänkt klart?
ja för ni glömmer väll inte att avsluta dagen med att för dig själv ta upp tre saker som du gjort bra under dagen?

mina saker för dagen

1. var väldigt pigg & trevlig imorse när jag och håk gick upp ihop och kökade frukost tillsammans (händer inte allt för ofta när vi båda skall iväg och jobba)
2. kände mig stolt när mitt namn gavs som förslag till valberedningen
3. haft en mycket positiv känsla i kroppen hela dagen och ofta tänkt positiva tankar om mig själv under dagen

imorgon ska jag faktiskt en sväng på stan och fixa mig en liten bok blandannat. har inte blivit av och jag känner att det är dags att börja skriva mer lite mer frekvent. även för att i efterhand kunna återge lite resultat här i bloggen.

kämpa på och kom ihåg att ni är fantastiska!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg =)

2009-10-14 @ 23:42:49
URL: http://bostream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0