söndag = slapp dag

Vaknade imorse när Håk skulle till jobbet. Kommer inte se honom förens på tisdagkväll eftersom jag är på praktiken imorgon när han kommer hem från jobbet och sen drar han direkt iväg på en liten minisemester. Jag är lite bitter eftersom jag inte kan följa med pga lektion på tisdag. Men men så är de..
Jag gick sen upp vid 9 och sen har det inte gjorts många knop här hemma. Plockade i lite disk i diskmaskinen och sen har ja mest suttit och pickat på datorn och tittat på tv.

Kom igång lite vid ett tiden då jag lockade iordning håret och klädde på mig för att dra till Gränby och inhandla en present. Ska fixa de sista med den nu och sen bege mig mot stan'. Är bjuden på födelsedags middag nere på tavernan vid 18. Skall bli både gott, roligt och mysigt..
Är lite kluven över klädval dock.. Får se vad det blir..

Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0