slut på nått sätt

var på praktiken fram till lunch idag och sen iväg på seminarium. bra dag.. höll min allra första grammatik lektion ever idag. var faktiskt riktigt nervös innan, vilket jag inte varit sen min första VFU dag i princip som var för fyra år sedan. men de ger kickar att lyckas. nu fick jag ingen direkt feedback idag eftersom jag skulle dra direkt efter men hopas att jag får det imorgon och får jag det inte så skall jag helt klart be om de. vet att jag gjorde ett fakta fel men de kom jag på under tiden jag presenterade det och jag rättade mig själv direkt. inte det bästa men jag är i alla fall nöjd med hur jag löste de.

hade hoppats få tillbaka tentan idag på seminariet med de fick jag inte vilket gjorde att luften liksom lite gick ur mig. känner att jag skulle behöva en direkt bekräftelse att nått gått bra. linnea har fått alla sina tre resultat på folkhälsovetenskapen och jag har inte fått något vilket också gör att jag blir lite trött. inte de att hon fått dom men att jag inte fått!! som sagt.. lite bekräftelse tack.. känner mig slut!

något som var riktigt roligt var i alla fall att jag fått 4600:- i stipendium idag :) dom åkte direkt in på sparadekontot tills jag vet hur det blir med csn. dock så kommer en lite del hur som att gå till frissan!! måste göra något med mitt hår.. men firar det iallafall med lite vin och vindruvor!

håk är på väg hem till sälen där han varit med sin syster, mamma, svägerska och brorsdotter sen i går. de verkar haft det trevligt och jag är faktiskt lite avundsjuk..

kvällen skall jag ägna åt att klicka runt på internet och titta på webb tv ett tag tror jag. sen ska jag nig lägga mig tidigt och lyssna lite på talbok eller nått sånt avslappnande. känns som om jag behöver det ikväll!

lev gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0