underbara semester

kan bara meddela att jag njuter till fullo just nu! är precis hemkommen från ulva kvar.. jag har haft en underbar dag med sol, bad och ett antal parti poker med håk.. och ja.. ja åkte på storstryk!! för första gången kan nämnas för min skull..
men jag är lika glad för det eftersom detta är helt underbart..

nu ska jag ducha av mig och smörja in mig och lägga på lite mascara :) så ska vi sen åka ner till stan för att gå på bio med min andra brukare.. och eftersom den första fått ett fingerat namn så lär väll också pöjken' få det.. så låt oss säga "Kalle" :)

slänger upp lite bilder tagna de senaste dagarna.. dock inte från dagens "forsrännings glid bad".. sug på den ni ;)


en söt och rolig fågel ovanpå markisen på café fågelsången..


som tillslut vågade titta fram..


på arlanda och nördar oss :)


en liten bild från ulva igår när vi var där :)

Kommentarer
Postat av: ANNA

ÅÅhh, härliga bilder;)<3

2009-06-29 @ 20:49:09
URL: http://annapanna.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!



Hej!

jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, mode o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

2009-06-29 @ 22:39:18
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Haha, nee inte va väl det reklam? ;P



japp jag röstar på dig o lägger oxå till dig via bloglovin. (din lilla utpressare!) hoppas du lägger till med då.? =)

2009-06-29 @ 22:49:54
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

har lagt till dig nu, just so you know. o röstade gjorde jag med! kram o godnatt!

2009-06-29 @ 22:53:32
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0