TV på balkongen :)

sitter inne nu men skall snart gå ut och sätta mig på balkongen..

för vet ni??

jag har en TV på balkongen!!

det är så otroligt lyxigt och mysigt att kunna sitta där ute och titta på tv. det var den vi drog till barkaby för att köpa igår!! blev en 19" LG. den är underbar.. har tyvärr en rätt fet röd rand på sig som skär sig lite mot min rosa balkong! men de strunart jag i.. för jag har tv på balkongen!! :)
det kommer att komma bilder på balkongen inom en snar framtid.. den är helt underbar nu när alla växter börjar ta sig. såg i dag att den störta liljan har fått en knopp :) så snart har jag fina blommor också. eller ja det kommer ju bli många för luktärtorna borde också börja blomma snart tycker jag! speciellt i denna underbar värme som nu är :)

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Sv: Vad bra att det löste sig och vad kul att du gillar idéen!:)



Tv på balkongen.. Har jag inte ens tänkt på, vad häftigt!

2009-06-26 @ 09:57:39
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0