sen då..

raste nav veckan fram  till idag har innehållit endel studier på sommarkursen.. den är verkligen jätte intresant! och jag fick hur fin feedback som helst på min första uppgift..
sen fick jag ju the sims 3 av håk upp i östersund så vi har spelat endel dator också :)
jobbet började igår.. vilket jag sa och vilket jag också tycker är helt fantastiskt..

idag ska jag börja med att plocka iordning här hemma.. göra mig lite midsommar fin.. sen blir det kanske sims en timme eller så innan jag skall ta bussen till jobbet..
kommer bli en så underbart mysig eftermiddag och kväll.. dans kring midsommarstången och en mysig middag..
hoppas på att det blir lugnt också..


hur skall ni fira er midsommar?!


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0