en underbar helg

vilken fantastisk helg jag haft..
det syns väll här!?!?


[bild lånad från finest.se]

vi inledde med  att dela en flarra rosébubbel när vi kom fram och sen en tripp på stan.. ingen shopping men jag hann spana in lite odd molly plagg som jag är lite intresserad av. sen handlade vi på oss lite ost, kex och bigaråer och tog oss hem till lägenheten där det blev några underbara timmar med tjejsnack och vin för att sedan dra ut och se fotbollen.

men det var fan inte enkelt!!

första halvlek blev på en smockfull pub så vi drog förbi sjuelvan och köpte en macka och drog till lägenheten för att se andra halvlek.. men ja, nu vet vi ju alla hur det gick! och analyser lämnar jag till andra.. känner att jag inte riktigt orkar.. jag är så nervös!!

kvällen spenderades sedan på blue moon bar på birger jarlsgatan. något jag inte heller orkar analysera är stockholmares dansstil :) de tyckte nog att vi var sjukt knäppa men vi hade så otroligt roligt.. så om nu bartendern och dj'n skulle råka hamna här vill jag bara tacka för en otroligt otroligt fantastisk natt :)
förövrigt kan jag då här nämna att fjäderboan och glassögorna är lånade från baren :)

dagen idag spenderades med promenad ut på djurgården och en visit på grönan. skulle käka och ha det lite mysigt där.. men det visade sig att servicen inte var tipp topp.. får återkomma med det i ett eget inlägg kanske.. slutade i alla fall med en langos!
hann med lite mer odd molly spaning idag men blev inte nöjd med resultatet så blir en cykeltur ner på stan imorgon och hoppas att jag hittar det jag söker här istället för i sthlm..

kanske skall sova nu snart.. men ja tycker det är så spännande med valvakan.. okey jag vet det är typ klart.. men vad tusan det handlar om min (och din) vardag!!


Kommentarer
Postat av: Lina Boström

Hahahaha aaa va söööta ni är ...råkade ni bara ha med en boa eller??

2009-06-07 @ 22:58:57
Postat av: Linnea

jaa, jag säger då de.... kul var de iallfall...

2009-06-08 @ 20:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0