öroninflammation - FAN!!

jaha nu kom det som jag väntat på sedan i måndags.. det som jag väntat på och bävat för!
känner så väl igen symtomen, ont i halva halsen, en viss aning i örat och fökylningen..


vaknade nu strax innan 4:00 med ett ordentligt sus och tryck på vänster örat.. har för mig att det oftast var vänster som barn också.. hmm.. undra varför!?

ingen direkt feber nu i alla fall så det blir jobbet vid 6 tiden, i allafall nån timme tills morgonrutinerna är gjorda.. sen ska jag ringa hälsocentralen..

hoppas hoppas hoppas jag kan få pencelin den här gången.. ska ändå på semester om 4 dagar!!





hoppas ni sover bättre än jag :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Krya på dig!!!

2009-07-22 @ 08:16:36
URL: http://www.mywords.se
Postat av: Linnea

Kryapådig!

2009-07-22 @ 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0