farbror doktorn va' snäll

kom iväg en sväng till doktorn igår.. gick bra och jag fick ut pencelin för en vecka!
jobbade sen på som vanligt.. skulle gå från stadsparken och hem!! höll på att dö.. så varmt och kvavt och mitt öra och huvud dunkade.. så jag sov fyra timmar när jag kom hem :) i ren utmattning.. kan i och för sig kanske ha lite med att jag bara sov 4-5 timmar natten innan..

sen skönt med lite sov morgon idag, börjar först 10. men skall dra på mig kläder och lite så nu så jag inte missar bussen!

håk är själv iväg och jobbar idag, första gången efter semestern!!

igår hade jag lite ångest för att jag saknar rutiner!! :)
men skall njuta av nästa veckas semester också innan jag tar tag i det..

hoppas alt är bra med er.. skall som sagt gå upp NU!

Kommentarer
Postat av: roffe

Godmorgon ha en skön dag.kram

2009-07-25 @ 07:07:15
URL: http://www.metrobloggen.se/ernst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0