borta bra men hemma varmast

eller varmast och varmast.. finns i alla fall ingen möjlighet att slänga sig i havet när det blir för svettigt.

kom hem vid 18 tiden med då blev det raka vägen till grannarna för att hjälpa dem att flytta.. rakt över gården :) så en kort och snabb flytt och sjlv var jag meds lektant till deras 4 månader gammla son :)

sen blev det flyttpizza och en öl ute på gården! så det är först nu jag verkligen kommit hem och fått satt mig ner och slappat lite :)

dock ska det plockas och städas här.. semestern börjar förmodligen i morgon eftermiddag och än är inte en enda pryl packad.. opps :)

tror jag ska börja med att skriva en packlista och en liten todo lista över saker som skall fixas imorgon.. allt från packning, inhandling av morfars present och förberedelser av veckans studie uppgift.. suck.. allt i denna värmen!
och nej jag klagar inte på värmen men önskar att jag bara fick sitta stilla en liten stund :)

men som sagt eventuellt åker vi först på lördagmorgon, så vi slipper stressa :)

men en toppen grej är iaf att jag är brun.. brun som lingonsylt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0