viktnedgång & vardagsmotion

nu har det då gått två veckor. det var -2kg först veckan och sen drog jag på en semester vecka! blev lite mer "onyttig" mat, snacks och vin än vanligt. men jag höll mig faktiskt väldigt duktig och höll mig ifrån godis och vräka i chips och kvällsfika :) höll även igen på lite kolhyderater så jag är mycket nöjd med att vågen visar sammalika som den gjorde för en vecka sedan :)

från imogon skall jag också ta tag i vardags motionen och kanske även plusa på lite extra motion. men har varit stilla nu i princip hela sommaren så när som lite powerwalks.. så det gäller att ta det lungt till en böjan! kommer börja med lite stavgång imorgon innan frukost..

längtar även till friskis och svettis drar igång höstschemat igen.. längtar efter danspass och yoga framförallt!!

blev "utbjuden" på en springtur ikväll.. men tackade vänligt nej.. av två anledningar..
för det första höll jag på att vara duktig här hemma. fixat och städat i köket, tvättat och packat upp allt klart från semester.
och för det andra så tycker jag att det är lite pinsamt att vara så otroligt otränad och framförallt inte ha riktigt koll på hur mycket jag orkar.. men är det springa (eller jogga i snabbare takt) vi talar om så säg att jag klarar en minut.. :(
jag vet att dessa underbara sprinters :) skulle strunta i det, men vad tusan det är ju inte bara jag som ska motionera utan även dem :)

så jag testar nu några gånger själv så LOVAR JAG att springa med er innan kylan intagit detta land :)


Kommentarer
Postat av: <---

Hej

Bra jobbat med att stanna kvar på samma vikt trotts semester. det är svårt.

Ha det bäst

2009-08-04 @ 13:43:31
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/
Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

Lycka till med viktnedgången! :)

Säg inte att du inte kan springa, utmana dig själv till att klara det! ;)

2009-08-05 @ 09:45:37
URL: http://teenweightloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0