trött, nöjd och glad

åhhh vilken underbar födelsedag jag hade igår!!
skulle vilja krama alla goa' vänner igen och få dem att förstå hur glad jag är över gårdagskvällen.. och mamma och syster för förmiddagen :)

och framförallt underbara älskade håk för hela dagen, kvällen och natten.. :)

om ni kunde förstå vad gårdagen betydde för mig!!


och tänk vad fina presenter och blommor jag fick :) har suttit nu ikväll och sorterat in allt där jag vill ha det, förutom lite olika böcker som ligger på nattduksbordet nu och skall tittas i innan jag somnar i kväll..

har legat i sängen mest hela dagen idag.. dock inte bakis.. mest bara för att jag är ledig och kunde göra det :)
sen är det ju underbara friidrotts VM, så det har blivit tittande på det..

gick upp för några timmar sen och plockade reda på det sista från festen, sorterade presenter, bytte sängkläder och käkade lite.
sen hoppade jag in i duschen och tog en underbar dusch med lite luch produkter.. bland annat en skrubb grej som bubblade lite som en badbomb som var speciellt till bakisdagar :) och den gav verkligen lite energi.. helt underbart!!

tänkte att jag skulle slänga upp lite bilder så att ni får ta del av barnkalaset lite :)


uppdukat och klart för barnkalas :)


när alla gästerna kommit.. stämningen var toppen och alla var glada!


jag fick så mycket underbara paket och presenter.. detta en underbar korg med
produkter frun luch.. av jennie!


gästerna inledde med en tipspromenad.. med frågor om mig :)


tipspromenad runt gården


sen blev det tårta.. och jag vet att de flesta tycker den är fin.. men måste ändå
som konditor få klaga lite av marsipan man köper.. verkligen dålig kvalitét!!


här sjunger alla underbara gäster för mig.. TACK!!


sen blev det fiskdamm :) killpåsar till killarna med jojo och leksaksbil och
tjejpåse till tjejerna med örhängen och halsband :)


den fula fisken bakom skynket :)


en av frågorna i tipspromenaden handlade om partytrick och mitt paradnummer..
bevis krävdes, så teskeden fick åka upp i näsan och oj vad det fotades :)
madonna, paris och kronprinsessan släng er i väggen det är på mig blixtrarna är :)


sista leken för kvällen.. sätta kronan på prinsessan..


med olika bra resultat :)


linnea go' och gla' som vanligt..


kvällen avslutades med dans.. här är det jag och linnet som värmer upp dansgolvet..

Kommentarer
Postat av: Therese

Underbart fina bilder Johanna! Och så fint du ordnat!!!

2009-08-15 @ 22:18:07
URL: http://www.mywords.se
Postat av: Anonym

Det var verkligen en skit kul och sjukt trevlig fest du ordnat.

2009-08-16 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0