sandpapprat benen

som ni kanske redan vet så epilerade jag benen tidigare i veckan.
eller inte jag min sambo gjorde det på mig :) sen blir det ju alltid
lite kvar lite då så jag rakade benen i torsdags och självklart började
det bli lite stubb på benen nu så här när det gått några dagar..

men har nu under kvällen testat något nytt (för mig)..
sandpapprat benen!!
och det var så lätt, så smärt fritt och resultatet blev helt fantastiskt..
var tveksam över hur resultatet skulle bli.. men det funkade verkligen
och benen blev samtisigt peelade och helt underbart lena.

avslutade med att smörja in dem med björk & berries body butter
i doften lingonberry rose.. doftar som en dröm! älskar den lite
sura doften som kommer av lingonen.. :)

sen smekte jag på lite av min brun utan sol gel från bioterm också..
så imorgon hoppas jag vakna med lena bruna härliga ben :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

sandpapper...intressant...vad är de för nått?

2009-08-16 @ 20:00:29
Postat av: Matildalda

Sandpapper till benen, har jag aldrig hört talas om att man använde till det! Haha, intressant.

2009-08-16 @ 20:47:56
URL: http://llindblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0