önskningar :)

jag håller ju på att gå ner i vikt som alla vet :)

och bra går det..

sen måste jag ju ha något och se framemot.. nått att önska mig!
planen är att unna sig något för varje 5kg ner :) tidigare har jag gjort det varannat kilo men det har inte funkat som ni kanske vet.. hehhe..
men om jag nu tar var 5e så kommer jag ju kanske inte gå upp alla 5 igen när jag fått min belöning..

och vad är det då det kommer bli..
jo.. nu vet jag det!!

jag fick presentkort av håkan när jag fyllde år.. till ett spa här i stan. ett på aromamassage, ett på en ansiktsmassage och sen spa manekyr.. och då är det alltså tre grejer.. behöver en fjärde.. :)
och idag på stan hittade jag det..

ett helt fantastiskt linne från odd molly.. och sen body butter från odd molly också..
så.. det kommer inte bli redan nu efter 5kg jag tar det.. för det har jag inte råd med men kanske efter 10kg.. men borde nog vänta till 15kg för att linnen skall sitta som en smäck.. vi får se i vilken ordning jag tar allt :)

vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Therese

Drinken + fantastiskt god mat hittar du på http://www.churchstreetsaloon.se/ i Gävle, väl värt ett besök!

2009-08-24 @ 22:05:42
URL: http://www.mywords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0